PATVIRTINTASkuodasSkuodas202011-06-08T08:35:00Z2013-04-09T05:40:00Z2013-04-09T05:40:00Z118261040986241221111.0000PATVIRTINTASkuodo rajono savivaldybės tarybos /////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2013 m. balandžio 9 d. sprendimu Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT T10-97 T9-SKUODO RAJONO NOTĖNŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS DIREKTORIAUS VEIKLOS 2012 METŲ ATASKAITA Skuodo rajono Notėnų pagrindinė mokykla, 98261 Notėnų k , Notės g. 15, tel. (8 440) 471 82, el. p. notenupagrindine@gmail.com.Įstaigos vadovas Juozas Einikis, III vadybinė kategorija, 17 m. vadybinio darbo stažas. I. ĮSTAIGOS UŽDAVINIAI IR TIKSLAI 1. Strateginiai mokyklos tikslai: palankių ugdymo ir ugdymosi sąlygų sudarymas; saugios aplinkos mokykloje užtikrinimas; mokyklos materialinės, techninės ir informacinės bazės stiprinimas; bendravimas ir bendradarbiavimas. 2. 2012 m. tikslai – ugdyti bendrąsias mokinių kompetencijas, individualizuoti ir diferencijuoti darbą pamokoje. Įgyvendinimas: 2.1. Mokyklos vadovo iniciatyva mokyklos mokytojams organizuotas seminaras „Šiuolaikinė pamoka“, kurį vedė direktoriaus pavaduotoja ugdymui Liuda Paulauskaitė. Seminare įgyti praktiniai įgūdžiai pagerino ugdymosi kokybę: 2.2. Tinkamai paruošti ilgalaikiai dalykų planai leidžia mokytojams efektyviai planuoti pamokos laiką, ugdyti bendrąsias mokinių kompetencijas; 2.3. Sudarytos sąlygos ir galimybės organizuoti gerosios patirties sklaidą, atviros metodinės veiklos organizavimą. 3. Tobulinti vertinimo sistemą. Įgyvendinimas:3.1. Mokyklos vadovo iniciatyva sukurta vieninga ir šiuolaikiška vertinimo sistema mokykloje, sukurtas ir patvirtintas „Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo sistemos aprašas“; 3.2. Aprobuoti ir patvirtinti atskirų dalykų mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo aprašai; 3.3. Organizuotas bendruomenės susirinkimas, kurio metu tėvams ir mokiniams pristatyta mokyklos pasiekimų ir pažangos vertinimo sistema; 3.4. Metiniai ugdymosi rezultatai bei įsivertinimo rezultatai parodė, kad vertinimo sistemos patobulėjimas įgalino pagerinti mokinių mokymosi motyvaciją. 4. Aktyvinti mokyklos savivaldos institucijų veiklą. Įgyvendinimas:4.1. Organizuojami reguliarūs mokyklos tarybos ir seniūnų tarybos susirinkimai, kurių metu aptariami visi su mokykla susiję klausimai;4.2. Tėvai įtraukiami į renginių organizavimą ir dalyvauja juose kartu su vaikais;4.3. Parengti seniūnų tarybos nuostatai. Mokiniams sudarytos sąlygos organizuoti veiklą pagal savo poreikius: kiekvieną penktadienį vyksta susirinkimai, šeštadieniais ne tik mokiniams, bet ir suaugusiems sudarytos galimybės naudotis sporto sale. 5. Tobulinti bendravimą ir bendradarbiavimą su tėvais. Įgyvendinimas:5.1. Mokyklos vadovo iniciatyva organizuojamos atvirų durų dienos tėvams;5.2. Tris kartus per mokslo metus organizuojami bendri tėvų susirinkimai; 5.3. Mokykloje veikia pastabų, pasiūlymų, idėjų paštas. Tėvai turi galimybę pareikšti savo nuomonę ne tik žodžiu, bet ir raštu, anonimiškai. Tradicija tampa Motinos šventė visai kaimo bendruomenei. Šventė organizuojama seniūnijos salėje.II. PLANAVIMAS IR VEIKLOS ORGANIZAVIMAS 6. Mokyklos veiklos planavimas grindžiamas tokia schema: mokyklos įsivertinimas – strateginių tikslų numatymas – strateginio plano kūrimas – metinė veiklos programa. Veiklos planavime dalyvauja mokyklos taryba, mokytojų taryba, seniūnų taryba, vaiko gerovės komisija, metodinė taryba. Planams parengti direktoriaus įsakymu sudaromos darbo grupės, kurios analizuoja situaciją, įvertina ją ir parengia planų projektus. Projektai apsvarstomi įvairiais lygmenimis: mokyklos taryboje, mokytojų taryboje, seniūnų taryboje, jei reikia papildomi ir tvirtinami direktoriaus įsakymu. Mokyklos veiklai organizuoti parengti ir patvirtinti aprašai: mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo tvarkos aprašas, socialinės veiklos organizavimo aprašas, vaiko gerovės komisijos tvarkos aprašas, mokinių mokymosi krūvio optimizavimo tvarkos aprašas, neformaliojo ugdymo organizavimo tvarkos aprašas. Aprašai mokslo metų pradžioje apsvarstomi, koreguojami. III. BIUDŽETAS, MOKINIO KREPŠELIO LĖŠOS, JŲ PASKIRSTYMASMK lėšosLitaiLėšos aplinkos turtinimui, LtLitaiDarbo užmokestis 343500 Darbo užmokestis94500 Socialinis draudimas 105400 Socialinis draudimas29300 Ryšiai 1200 Transporto išlaikymas10200 Kvalifikacija700 Katilo pastatymas-Iš viso 453000 Langų keitimas-Kitos prekės4800 IV. APLINKA, JOS TURTINIMAS 7. Aplinkai ir jos turtinimui išleista 8900 Lt: įsigyti 2 kompiuteriai, garso kolonėlės, įrankiai dirbtuvėms, užuolaidos, atliktas mokyklos remontas naujiems mokslo metams. V. UGDYMO PLANAS, JO ĮGYVENDINIMAS 8. Ugdymo planui parengti balandžio mėn. sudaryta darbo grupė. Ji atliko ugdymo plano įgyvendinimo analizę, organizavo tyrimą, siekdama išsiaiškinti mokinių poreikius, analizavo ugdymo planą pagal mokinio krepšelio lėšų galimybes. Aprobavusi tyrimo rezultatus, įvertinusi situaciją, ugdymo plano kūrimo grupė parengė ugdymo plano projektą, pristatė jį mokyklos bendruomenei. Ugdymo plano 2011-2012 m. m įgyvendinimas: 9. Pagalba mokiniui:9.1. Jungtiniam 6-7 klasių komplektui papildomai skirta po vieną atskirą lietuvių kalbos ir matematikos pamoką;9.2. 1 val. skirta lietuvių kalbos moduliui 6-7 klasėje (gabiems mokiniams ugdyti ir ugdymosi spragoms kompensuoti);9.3. Sudarytos mobilios mergaičių ir berniukų grupės 6-7 klasėje technologijoms mokyti;9.4. Tvarkaraštyje nėra „langų“;9.5. Specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams teikiamos individualios konsultacijos, jų tėvams - vaikų ugdymosi, elgesio klausimais; diegiamas ugdymo ir ugdymosi diferencijavimas per pamokas;9.6. Sukurtas ir patvirtintas mokinių mokymosi krūvio optimizavimo tvarkos aprašas. Jis įgalino išvengti per didelių krūvių. Atliktas tyrimas „ Mokinių mokymosi krūviai“ parodė, kad 5-10 klasėse mokymosi krūvis yra normalus, mokiniai nepervargsta, krūvis atitinka Higienos normas. 10. Gabių vaikų ugdymas: 10.1. Organizuota analitinė tiriamoji veikla, siekiant nustatyti ypač gabius vaikus; 10.2. Šie mokiniai įtraukiami į įvairią veiklą mokyklos ir rajoniniuose renginiuose; 10.3. Užtikrinamas gabių vaikų visavertis ugdymas pamokų metu diferencijuojant mokymą, plėtojant jų gebėjimus;11. Informacinė pagalba:11.1. Sudarytos galimybės kiekvienam mokiniui ir mokytojui bet kuriuo metu naudotis informacinių technologijų kabineto galimybėmis;11.2. Kiekviename kabinete yra kompiuteris, veikia spartusis interneto ryšys; 11.3. Kiekvienas mokytojas bet kurią pamoką turi galimybę naudotis multimedija.12. Kokybiškas ugdymo turinio planavimas, aukšta mokytojų dalykinė kompetencija, geras mokyklos mikroklimatas sudaro palankias sąlygas sėkmingam ugdymo plano įgyvendinimui. Apie sėkmingą ugdymo plano įgyvendinimą liudija pagerėjusi ugdymosi kokybė ir pažangumasMetaiUgdymosi kokybė, proc.Pažangumas, proc.2009229020102587201128100201230100 Iškylančios grėsmės: mažėjant mokinių skaičiui, atitinkamai mažėja ir gabių vaikų skaičius. Todėl iškyla problemos dėl dalyvavimo rajoninėse olimpiadose ir konkursuose.VI. ŽMOGIŠKIEJI IŠTEKLIAIAdministracijos darbuotojaiMokytojaiAptarnaujantis personalasMokytojų kvalifikacija (kartu su administracijos darbuotojais)Mokytojo kategorijaVyr. mokytojo kategorijaMetodininko kategorija212101 (7 proc.)11 (73 proc.)3 (20 proc.)VII. UGDYMO ĮSTAIGOS PASIEKTI REZULTATAI 13. Dalyvavimas rajoninėse olimpiadose, konkursuose varžyboseOlimpiados pavadinimasDalyvavusių mokinių skaičiusUžimta prizinė vieta123Jaunųjų biologų olimpiada1-6-8 klasių matematikos olimpiada3-Respublikinis konkursas „Kengūra“10-Talentų konkursas11Informacinių technologijų greitojo rašymo konkursas1-Anglų kalbos olimpiada1-Paroda „Aš ir menas“7-Žemaitiški skaitymai1-Lengvosios atletikos keturkovės varžybos151Krepšinio varžybos 103Kvadrato varžybos 102Iš viso rajoniniuos renginiuose dalyvavo 60 mokinių, užimtos 4 prizinės vietos. Sukurtas geras mikroklimatas mokykloje: mokiniai nesirenka didžiųjų mokyklų ar gimnazijų, argumentuodami, kad šioje mokykloje kompetentingi ir aukštos kvalifikacijos mokytojai, mokiniai čia jaučiasi saugūs, nėra patyčių. VIII. NEFORMALUSIS UGDYMAS, PAPILDANTIS UGDYMO PLANĄ14. Mokinių saviraiškos poreikiams tenkinti mokykloje veikė 3 būreliai, jų veiklai skirtos 4 valandos. Iš viso būreliuose dalyvavo 43 mokiniai, arba 57 proc. visų mokinių.PavadinimasRajoniniai renginiaiMokykliniai renginiaiMuzikos būrelisVasario 16-osios šventė; kovo 11-osios šventė; kalbų diena; Motinos dienos šventė kaimo bendruomeneiDarbščiųjų rankų būrelis Mokinių darbų eksponavimas Skuodo muziejuje. Mokinių darbų paroda Skuodo pirminės priežiūros centreNuolat atnaujinama mokinių darbų ekspozicija mokyklojeSporto būrelisNotėnų direktoraus krepšinio taurei laimėti (tarp Notėnų, Salantų, Daukšių, Lenkimų mokyklų)Vasaros sporto šventė. Tarpklasinės krepšinio varžybos. Tarpklasinės tinklinio varžybos. IX. PROGRAMOS, PROJEKTAI, INOVACIJOS, BENDRADARBIAVIMAS SU SOCIALINIAIS PARTNERIAIS15. Mokykla vykdė šiuos projektus: „Rudens spalvos“, „Spalvoti vasaros įspūdžiai“, „Baltu Kalėdų taku“, „Išsaugokime žemę“, „Žaidžiu spalvomis“, „Draugystės tiltas“, „Pasitinkam vasarą“, „Sportuok ir būsi sveikas“. Direktorius skatino bendradarbiavimą su įvairiais socialiniais partneriais: Skuodo policijos komisariato Nepilnamečių reikalų pareigūnais (paskaitos mokiniams, bendras prevencinis renginys „Saugok save ir kitus“, šviečiamosios informacijos sklaida: lankstinukai, stendų medžiaga, filmai); Notėnų seniūnija (nuolatinis bendradarbiavimas su seniūnu, socialiniais darbuotojais, pagalba sprendžiant įvairias socialines problemas, bendrų švenčių organizavimas visai kaimo bendruomenei), su Skuodo rajono savivaldybės pedagogine psichologine tarnyba (PPT) (nuolatinė pagalba ir konsultacijos, direktoriaus iniciatyva organizuotos PPT darbuotojų paskaitos tėvams ir mokytojams, konsultacijos), su VšĮ Skuodo informacijos centru (glaudus bendradarbiavimas ieškant efektyviausių kvalifikacijos kėlimo būdų), su visuomenės sveikatos priežiūros specialistais (paskaitos, diskusijos su tėvais bendrų susirinkimų metu, konsultacijos mokinių sveikatos ir psichologiniais klausimais), su Skuodo rajono savivaldybės administracijos Švietimo skyriumi (nuolatinė pedagoginė pagalba, konsultacijos). Organizuojant bendradarbiavimą vadovaujamasi principu „Šiuolaikiška mokykla – atvira, bendradarbiaujanti mokykla“. X. AUDITAS, NAUJŲ TIKSLŲ IŠKĖLIMAS16. Direktoriaus įsakymu sudaryta mokyklos veiklos įsivertinimo grupė atliko mokyklos įsivertinimą ir nustatė, kad realiai buvo patobulinti šie rodikliai:16.1. klasių mikroklimatas. Atliktas tyrimas parodė, kad 73 proc. mokinių klasėse jaučiasi gerai, su mokytojais sutaria puikiai;16.2. darbo tvarka ir taisyklės. Sudarytas ir patvirtintas mokinių skatinimo ir drausminimo tvarkos aprašas. Tyrimo rezultatai parodė, kad mokinius tenkina mokyklos taisyklės, jie teigiamai vertina mokyklos keliamus reikalavimus. Įsivertinimo rezultatai parodė, kad mokyklos tikslai nėra visiškai įgyvendinti, jų teks siekti ir kitais metais. Lieka šios tobulintinos sritys: mokymo ir mokymosi diferencijavimas, mokymosi kokybė, mokymosi pasiekimai. Per 2012 metus mokiniams pareikštos 3 drausminės nuobaudos už mokinių elgesio taisyklių pažeidimą.XI. UGDYMO ĮSTAIGOS IR BENDRUOMENĖS BENDRADARBIAVIMAS, ATSISKAITOMYBĖ ĮSTAIGOS BENDRUOMENĖS TARYBAI17. Mokyklos direktorius atsiskaito 2 kartus per metus mokyklos tarybai ir mokytojų tarybai, pateikdamas savo veiklos ir finansinės veiklos ataskaitą. XII. PAVĖŽĖJIMAS, MAITINIMAS18. Mokiniai pavėžėjami į mokyklą ir namo mikroautobusu (20 mokinių) ir reguliaraus susisiekimo autobusais (25 mokiniai).19. Per 2012 metus nemokamas maitinimas buvo skirtas šešiplikai 1-4 klasių mokinių ir 29 – 5-10 klasių mokiniams. Iš viso 45 mokiniams.____________________________Juozas Einikis, (8 440) 471 82PAGE PAGE 4