SKUODO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRATORIUSAsEdita212010-06-16T12:32:00Z2012-11-19T07:35:00Z2012-11-19T07:35:00Z236272068Skuodo rajono savivaldybe1711568414SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASpausdinti _____ vnt.Dauginti _____vnt.Tarybos nariai balsavo:Už _____________ .Prieš ___________ .Susilaikė ________ .SPRENDIMO PROJEKTO AIŠKINAMASIS RAŠTAS/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2012 m. lapkričio 19 d.Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT T10-277/T9- .Skuodas Sprendimo projekto pavadinimas /////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL ŽEMĖS MOKESČIO 2013 METŲ TARIFŲ NUSTATYMO Pranešėjas: Nijolė Mackevičienė Kiti pranešėjai: 1. Rengiamo projekto rengimo tikslas, esama padėtis šiuo klausimu, galimos neigiamos pasekmės priėmus sprendimą ir kokių priemonių reiktų imtis, kad jų būtų išvengta:Nuo 2013 m. sausio 1 d. įsigalioja Lietuvos Respublikos žemės mokesčio įstatymo pakeitimo įstatymas, kurio 6 straipsnio 2 dalis reglamentuoja, kad Savivaldybės taryba, atsižvelgdama į naujai atlikto masinio žemės vertinimo rezultatus, kitą mokestinį laikotarpį galiosiantį mokesčio tarifą gali nustatyti iki einamojo mokestinio laikotarpio gruodžio 1 d. Įstatyme nustatyta, kad mokesčio tarifas yra nuo 0,01 procento iki 4 procentų žemės mokestinės vertės. Savivaldybės taryba gali nustatyti ir kelis konkrečius mokesčio tarifus, kurie diferencijuojami tik atsižvelgiant į vieną arba kelis iš šių kriterijų: pagrindinę žemės naudojimo paskirtį, žemės sklypo naudojimo būdą ir pobūdį, žemės sklypo naudojimą arba nenaudojimą, žemės sklypo dydį, mokesčio mokėtojų kategorijas (dydį ar teisinę formą, ar socialinę padėtį), žemės sklypo buvimo savivaldybės teritorijoje vietą (pagal strateginio planavimo ir teritorijų planavimo dokumentuose nustatytus prioritetus).Jeigu savivaldybės taryba iki 6 straipsnio 2 dalyje nurodytų terminų nenustato konkrečių mokesčio tarifų arba po šio straipsnio 2 dalyje nurodytų terminų keičia nustatytus mokesčio tarifus, atitinkamą mokestinį laikotarpį toje savivaldybės teritorijoje taikomas 0,01 procento mokesčio tarifas.Iki 2012 m. gruodžio 1 d. žemės mokesčio tarifas metams yra 1,5 procento žemės kainos, kuri lygi žemės vertei, apskaičiuotai pagal Žemės vertinimo metodiką. Nuo 2013 m. sausio 1 d. žemės mokestinė vertė yra žemės vidutinė rinkos kaina. Žemės ūkio paskirties žemės, išskyrus apleistas žemės ūkio naudmenas, mokestinė vertė yra jos vidutinė rinkos vertė arba vertė, nustatyta atlikus individualų žemės vertinimą, padauginta iš koeficiento 0,35.Žemės mokesčio įstatymo 8 straipsnyje yra patvirtintos mokesčio lengvatos. Be to savivaldybės taryba turės iki einamojo mokestinio laikotarpio rugsėjo 1 d. nustatyti neapmokestinamojo žemės sklypo dydį, kuris bus taikomas fiziniams asmenims, kurių šeimose mokestinio laikotarpio pradžioje nėra darbingų asmenų ir kuriems nustatytas 0–40 procentų darbingumo lygis arba kurie yra sukakę senatvės pensijos amžių ar yra nepilnamečiai.Žemės mokestinės vertės skaičiavimui yra nustatytas pereinamasis laikotarpis. Jeigu, palyginti su 2012 metų mokestiniu laikotarpiu, 2013 metų mokestiniu laikotarpiu žemės ploto vieneto (aro) mokestinė vertė padidėjo, iš šios mokestinės vertės 2013 metų mokestiniu laikotarpiu atimama 0,8, 2014 metų mokestiniu laikotarpiu – 0,6, 2015 metų mokestiniu laikotarpiu – 0,4, 2016 metų mokestiniu laikotarpiu – 0,2 šio žemės ploto vieneto (aro) mokestinės vertės padidėjimo sumos. Mokesčio už žemės ūkio paskirties žemę, išskyrus apleistas žemės ūkio naudmenas ir mėgėjų sodo bei sodininkų bendrijų bendrojo naudojimo žemę, suma 2013–2017 metų mokestiniais laikotarpiais visais atvejais neviršija vieno lito už vieną arą. Atsižvelgiant į VĮ Registrų centro pateiktus duomenis, į pereinamojo laikotarpio nuostatas ir siekiant surinkti planuojamas pajamas, siūloma nustatyti žemės mokesčio tarifus pagal pagrindines žemės naudojimo paskirtis (procentais nuo žemės vertės):Žemės ūkio paskirties žemei – 1,4.Žemės ūkio paskirties (mėgėjiškų sodų) žemei – 1,2.Miškų ūkio paskirties žemei – 1,2.Vandens ūkio paskirties žemei – 1,2.Kitos paskirties žemei:gyvenamosios teritorijos, daugiabučių namų, individualių namų žemei – 1;pramonės ir sandėliavimo žemei – 1,2;komercinės paskirties žemei – 1.Kitai 1–5 punktuose nenurodytos paskirties žemei – 1,2.Apleistų žemės ūkio naudmenų žemei – 4. Apleistų žemės ūkio naudmenų plotai žemės ūkio paskirties žemės sklypuose bus nustatomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu patvirtinto Duomenų apie apleistas žemės ūkio naudmenas nustatymo tvarkos aprašo nustatyta tvarka. Žemės ūkio ministerija yra parengusi Duomenų apie apleistas žemės ūkio naudmenas nustatymo tvarkos aprašo projektą, kuris šiuo metu yra derinamas su suinteresuotomis institucijomis.2011 m. žemės mokesčio pajamų planas buvo 550 tūkst. Lt, faktiškai gauta 589,4 tūkst. Lt;2012 m. žemės mokesčio pajamų planas buvo 600 tūkst. Lt, gauta iki spalio 30 d. 520,5 tūkst. Lt.2013 m. prognozuojamos žemės mokesčio pajamos – 600 tūkst. Lt. 2. Sprendimo projektas suderintas, specialistų vertinimai ir išvados. Ekonominiai skaičiavimai: Pridedami VĮ Registrų centro duomenys ir Žemės mokesčio paskaičiavimai pagal turto grupesEil.Nr.Darbuotojo pareigosVardas, pavardėDataPastabos1./////wAAAAAAAA8AVgBJAFMAQQBfAFMAVABSAFUAQwBUAFUAUgBFADEAAAASAHsAJABWAEkAUwBB
AF8AUwBUAFIAVQBDAFQAVQBSAEUAMQB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT Juridinio skyriaus /////wAAAAAAAAwAVgBJAFMAQQBfAE8ARgBGAEkAQwBFADEAAAAPAHsAJABWAEkAUwBBAF8ATwBG
AEYASQBDAEUAMQB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT vedėja/////wAAAAAAAAsAVgBJAFMAQQBfAFMASABPAFcAUwAxAAAADgB7ACQAVgBJAFMAQQBfAFMASABP
AFcAUwAxAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Lijana Beinoraitė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2012-11-192./////wAAAAAAAA8AVgBJAFMAQQBfAFMAVABSAFUAQwBUAFUAUgBFADEAAAASAHsAJABWAEkAUwBB
AF8AUwBUAFIAVQBDAFQAVQBSAEUAMgB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT Kanceliarijos skyriaus/////wAAAAAAAAwAVgBJAFMAQQBfAE8ARgBGAEkAQwBFADEAAAAPAHsAJABWAEkAUwBBAF8ATwBG
AEYASQBDAEUAMQB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT vyresnioji specialistė (kalbos tvarkymui)/////wAAAAAAAAsAVgBJAFMAQQBfAFMASABPAFcAUwAxAAAADgB7ACQAVgBJAFMAQQBfAFMASABP
AFcAUwAxAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Aldona Jasienė/////wAAAAAAAAAAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAA=
FORMTEXT 2012-11-193./////wAAAAAAAAAAAAASAHsAJABWAEkAUwBBAF8AUwBUAFIAVQBDAFQAVQBSAEUAMwB9AAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT Kanceliarijos skyriaus /////wAAAAAAAAwAVgBJAFMAQQBfAE8ARgBGAEkAQwBFADEAAAAPAHsAJABWAEkAUwBBAF8ATwBG
AEYASQBDAEUAMQB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT vedėja/////wAAAAAAAAsAVgBJAFMAQQBfAFMASABPAFcAUwAxAAAADgB7ACQAVgBJAFMAQQBfAFMASABP
AFcAUwAxAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Zita Piekuvienė/////wAAAAAAAAAAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAA=
FORMTEXT 2012-11-19Į posėdį kviesti:Priimtą sprendimą išsiųsti:1.1. Finansų skyriui2. Klaipėdos apskrities valstybinei mokesčių inspekcijai 3. Skelbti internetiniame tinklapyjeProjekto autoriusFinansų skyriaus vedėja/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Nijolė MackevičienėSUDERINTAAdministracijos direktoriusBronislovas Stasiulis/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2012 m. lapkričio 19 d.PAGE PAGE 2