PATVIRTINTASkuodasEdita212011-06-08T08:35:00Z2016-05-16T08:41:00Z2016-05-16T08:41:00Z223231325117364114PATVIRTINTASkuodo rajono savivaldybės tarybos /////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2016 m. gegužės 17 d. sprendimu Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT T10-113/T9-VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS SKUODO GREITOSIOS MEDICINOS PAGALBOS STOTIES2016 METŲ VEIKLOS UŽDUOTYSI SKYRIUSFINANSINIS ĮSTAIGOS VEIKLOS REZULTATAS1. Racionaliai planuojant ir tvarkant įstaigos biudžetą, esant sumažintam paslaugų apmokėjimui, finansinius metus baigti su teigiamu rezultatu.II SKYRIUSĮSTAIGOS SĄNAUDŲ DARBO UŽMOKESČIUI DALIS2. Siekti, kad įstaigos sąnaudų darbo užmokesčiui dalis sudarytų ne daugiau 70 proc. Esant galimybėms, pakelti darbo užmokestį darbuotojams. III SKYRIUSĮSTAIGOS SĄNAUDŲ VALDYMO IŠLAIDOMS DALIS3. Siekti, kad įstaigos sąnaudos valdymo išlaidoms (direktoriaus, vyriausiojo buhalterio) sudarytų ne daugiau 5 proc.IV SKYRIUSPAPILDOMŲ FINANSAVIMO ŠALTINIŲ PRITRAUKIMAS4. Pervežti pacientus į kitų miestų gydymo įstaigas pagal sutartis su juridiniais bei fiziniais asmenimis;5. Aptarnauti įvairius sporto ir meno renginius, organizuoti papildomos GMP brigados budėjimus masiniuose renginiuose.6. Užtikrinti sergančių vaikų pervežimą į kitas gydymo įstaigas.7. Išnaudoti ES paramą, keliant darbuotojų kvalifikaciją.V SKYRIUSPACIENTŲ PASITENKINIMO ĮSTAIGOS TEIKIAMOMIS PASLAUGOMIS LYGIS BEI PACIENTŲ SKUNDŲ TENDENCIJOS8. Teikti savalaikę, kokybišką būtinąją medicinos pagalbą nelaimingo atsitikimo ar ūmios ligos ištiktiems piliečiams. Siekti, kad optimaliai būtų tenkinami jų lūkesčiai, nebūtų skundų.VI SKYRIUSKOKYBĖS VADYBOS SISTEMOS DIEGIMO IR VYSTYMO LYGIS9. Kokybės politikos uždaviniai:9.1. kokybės rodiklių (operatyvumo, teikiamų paslaugų prieinamumo kiekvienam pacientui, paciento saugumo užtikrinimo, teisingo procedūrų atlikimo, klinikinių diagnozių nesutapimo, pacientų hospitalizavimo) stebėsena, vertinimas ir analizė;9.2. siekti operatyvumo rodiklio mieste – 97 proc., kaime – 95 proc.9.3. siekti teikiamų paslaugų prieinamumo pacientui 100 proc., paciento saugumo užtikrinimo 100 proc.; 9.4. siekti teisingo procedūrų atlikimo 100 proc.;9.5. siekti klinikinių diagnozių nesutapimo 4 proc.;9.6. siekti pacientų hospitalizavimo 80 proc.10. Nuolatinis įrangos atnaujinimas (deguonies manometrų ir kt. įrangos įsigijimas).11. Darbo sąlygų gerinimas (darbo avalynės pirkimas, vienkartinių asmeninių apsaugos priemonių naudojimas), personalo kvalifikacijos kėlimas (100 proc. bendruomenės slaugytojų).12. Teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų administravimo gerinimas (ryšio su Klaipėdos GMP stoties dispečerine bei 112 tarnyba ryšio gerinimas).13. Pacientų švietimas – kokiais atvejais kviečiama greitoji medicinos pagalba (pokalbiai su pacientais, informacijos skelbimas įstaigos interneto svetainėje).14. Numatoma atlikti planinį auditą.VII SKYRIUSDARBUOTUOJŲ KAITOS ĮSTAIGOJE RODIKLIS15. Siekti, kad darbuotojų kaitos rodiklis būtų < 1.VIII SKYRIUSPRIORITETINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO DINAMIKA16. Teikiant greitosios medicinos pagalbos paslaugas, pirmenybę teikti pagal nustatytas skubios medicinos pagalbos kategorijas vadovaujantis SAM 2007 m. rugpjūčio 1 d. įsakymu Nr. V-635 ir 2004 m. balandžio 8 d. įsakymu Nr. V-208.IX SKYRIUSINFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ DIEGIMO IR VYSTYMO LYGIS17. Įsigyti ir įdiegti visuose GMP automobiliuose trūkstamą įrangą ryšiui su Klaipėdos apskrities dispečerine palaikyti.18. Visiškai įdiegti GMP statistikos duomenų analizės programą.19. Gimdyves, ūmiu miokardo infarktu, insultu susirgusius pacientus registruoti „APAP“ sistemoje.20. Darbo grafikus ir darbo laiko apskaitos žiniaraščius pildyti elektroniniu būdu.Direktorė Dalia Mažeikienė___________________PAGE PAGE 2