SKUODO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRATORIUSAsAlina202010-06-16T12:32:00Z2016-05-09T05:13:00Z2016-05-09T05:13:00Z11189679Skuodo rajono savivaldybe53186515SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASpausdinti _____ vnt.Dauginti _____vnt.Tarybos nariai balsavo:Už _____________ .Prieš ___________ .Susilaikė ________ .SPRENDIMO PROJEKTO AIŠKINAMASIS RAŠTAS/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2016 m. gegužės 9 d.Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT T10-90T9- .Skuodas Sprendimo projekto pavadinimas /////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL SAVIVALDYBĖS MERO PETRO PUŠINSKO KASMETINIŲ ATOSTOGŲPranešėjas – Petras Pušinskas. 1. Rengiamo projekto rengimo tikslas, esama padėtis šiuo klausimu, galimos neigiamos pasekmės priėmus sprendimą ir kokių priemonių reiktų imtis, kad jų būtų išvengta:šiuo sprendimo projektu siekiama leisti Savivaldybės merą Petrą Pušinską 15 kalendorinių dienų kasmetinių atostogų nuo 2016-07-07 iki 2016-07-21 už 2015-04-16–2016-04-15 darbo laikotarpį. Vietos savivaldos įstatymo 19 straipsnio 15 dalis bei Skuodo rajono savivaldybės tarybos 2015 m. sausio 29 sprendimu Nr. T9-2 patvirtinto Skuodo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento 16 straipsnio 17 dalis reglamentuoja, kad Savivaldybės merui ir mero pavaduotojui atostogos suteikiamos Savivaldybės tarybos ar jos įgalioto asmens sprendimu. 2. Sprendimo projektas suderintas, specialistų vertinimai ir išvados. Ekonominiai skaičiavimai: Eil.Nr.Darbuotojo pareigosVardas, pavardėDataPastabos1./////wAAAAAAAA8AVgBJAFMAQQBfAFMAVABSAFUAQwBUAFUAUgBFADEAAAASAHsAJABWAEkAUwBB
AF8AUwBUAFIAVQBDAFQAVQBSAEUAMQB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT Teisės, personalo ir dokumentų valdymo skyriaus /////wAAAAAAAAwAVgBJAFMAQQBfAE8ARgBGAEkAQwBFADEAAAAPAHsAJABWAEkAUwBBAF8ATwBG
AEYASQBDAEUAMQB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT vedėja/////wAAAAAAAAsAVgBJAFMAQQBfAFMASABPAFcAUwAxAAAADgB7ACQAVgBJAFMAQQBfAFMASABP
AFcAUwAxAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Lijana Beinoraitė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2016-05-092./////wAAAAAAAA8AVgBJAFMAQQBfAFMAVABSAFUAQwBUAFUAUgBFADEAAAASAHsAJABWAEkAUwBB
AF8AUwBUAFIAVQBDAFQAVQBSAEUAMQB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT Teisės, personalo ir dokumentų valdymo skyriaus /////wAAAAAAAAwAVgBJAFMAQQBfAE8ARgBGAEkAQwBFADEAAAAPAHsAJABWAEkAUwBBAF8ATwBG
AEYASQBDAEUAMQB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT vyriausioji specialistė (kalbos tvarkymui)/////wAAAAAAAAAAAAAOAHsAJABWAEkAUwBBAF8AUwBIAE8AVwBTADMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Eglė Ereminė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2016-05-09Į posėdį kviesti:Priimtą sprendimą išsiųsti 3 vnt. (pažymėti, kam reikia daugiau):1. Centralizuotos buhalterijos skyriui2. Teisės, personalo ir dokumentų valdymo skyriuiProjekto autorėTeisės, personalo ir dokumentų valdymo skyriaus vyriausioji specialistė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Alina BeniušienėSUDERINTAAdministracijos direktoriusPranas Vaškys/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2016-05-09