SKUODO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRATORIUSAsLijanaB212010-06-16T12:32:00Z2015-04-21T06:10:00Z2015-04-21T06:10:00Z11078615Skuodo rajono savivaldybe53169011.0000SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASpausdinti _____ vnt.Dauginti _____vnt.Tarybos nariai balsavo:Už _____________ .Prieš ___________ .Susilaikė ________ .SPRENDIMO PROJEKTO AIŠKINAMASIS RAŠTAS/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2015 m. balandžio 21 d.Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT T10-63T9- .Skuodas Sprendimo projekto pavadinimas /////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO SKYRIMO Pranešėjas Petras Pušinskas 1. Rengiamo projekto rengimo tikslas, esama padėtis šiuo klausimu, galimos neigiamos pasekmės priėmus sprendimą ir kokių priemonių reiktų imtis, kad jų būtų išvengta: Pagal Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo nuostatas, Savivaldybės administracijos direktoriaus siūlymu, Savivaldybės mero teikimu gali būti skiriamas Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Savivaldybės tarybos įgaliojimų laikui politinio (asmeninio) pasitikėjimo pagrindu. 2. Sprendimo projektas suderintas, specialistų vertinimai ir išvados. Ekonominiai skaičiavimai: Eil.Nr.Darbuotojo pareigosVardas, pavardėDataPastabos1./////wAAAAAAAA8AVgBJAFMAQQBfAFMAVABSAFUAQwBUAFUAUgBFADEAAAASAHsAJABWAEkAUwBB
AF8AUwBUAFIAVQBDAFQAVQBSAEUAMQB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT Teisės, personalo ir dokumentų valdymo skyriaus/////wAAAAAAAAwAVgBJAFMAQQBfAE8ARgBGAEkAQwBFADEAAAAPAHsAJABWAEkAUwBBAF8ATwBG
AEYASQBDAEUAMQB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT vyriausioji specialistė (kalbos tvarkymui)/////wAAAAAAAAsAVgBJAFMAQQBfAFMASABPAFcAUwAxAAAADgB7ACQAVgBJAFMAQQBfAFMASABP
AFcAUwAxAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Eglė Ereminė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2015-04-162.Centralizuotos buhalterijos skyriaus vedėja/////wAAAAAAAA8AVgBJAFMAQQBfAFMAVABSAFUAQwBUAFUAUgBFADEAAAASAHsAJABWAEkAUwBB
AF8AUwBUAFIAVQBDAFQAVQBSAEUAMgB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT /////wAAAAAAAAwAVgBJAFMAQQBfAE8ARgBGAEkAQwBFADEAAAAPAHsAJABWAEkAUwBBAF8ATwBG
AEYASQBDAEUAMgB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT Kristina Simaitienė/////wAAAAAAAAsAVgBJAFMAQQBfAFMASABPAFcAUwAxAAAADgB7ACQAVgBJAFMAQQBfAFMASABP
AFcAUwAyAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2015-04-16Į posėdį kviesti:Priimtą sprendimą išsiųsti 2 vnt. (pažymėti kam reikia daugiau):1. 2.3.1. Centralizuotos buhalterijos skyriui (skenuotą, elektroniniu paštu) – 1 vnt.2. Teisės, personalo ir dokumentų valdymo skyriui – 1 vnt.Projekto autorėTeisės, personalo ir dokumentų valdymo skyriaus vedėja/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Lijana BeinoraitėL. e. direktoriaus pareigasNijolė Mackevičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2015-04-21